30 jun

Søn 30 juni kl. 04.00

Verdens Ende - TJØME
Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer
Logg inn Bli medlem

Verdens Ende – TJØME Helgerødveien 590, 3145 TJØME
Søn 30 juni 2024 kl. 04.00
Medlemsavgift: 300kr Påmeldingsfrist: Fre 31 mai 2024

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Informasjon

Velkommen til en ny soloppgang i havgapet. Denne gang med Trygve Skaug og band. Finansforbundet har gleden av å invitere medlemmene til Nøtterøy Kulturhus kommunes spektakulære opplevelse ytterst i havgapet.  Det blir nedpå, vakkert og med den ubeskrivelige stemningen som brer seg blant alle gjestene som rolig finner seg en plass på svaberget for å nyte magien og musikken sammen med andre.

Skaug er låtskriver, musiker og en av Norges mestselgende poeter. Tekstene hans deles vidt og bredt. Han ligger stadig på NRK’s spillelister, er Spellemannsnominert og vunnet flere Gullplater. Hvem passer vel bedre en rolig morgen på svaberget mens sola står opp!

Fra det lokale medlemsfondet subsidierer vi to billetter til deg som du betaler kr. 300,- pr stk. for (ordinær pris er kr 575,- pr billett) Når du melder deg på registreres en billett og så må du krysse av for ekstra billett.

Begrenset med reserverte billetter så her er det fortløpende påmelding. Vi sender faktura for betaling og billettene til deg nærmere konserten. Det lønner seg å være medlem!

Konserten er ute på Verdens Ende natt til søndag 30.juni kl. 04.00. Det er en sittende konsert, så ta med klær etter vær og sitteunderlag. Portene åpner kl. 02.00 og det er inngang fra parkeringen. Klikk her for mer informasjon om soloppgangskonsert på Verdens Ende.

Transport besørges av den enkelte selv. For å unngå trafikale utfordringer, settes det opp busser for publikum som ønsker å la bilen stå.
PARKERING: Det er avgiftsbelagte parkeringsplasser ved Verdens Ende. Når parkeringen ved Verdens Ende er fylt opp, benyttes midlertidige P-plasser lenger unna Verdens Ende, så vær ute i god tid da du kanskje må gå et stykke. Arrangør oppfordrer til samkjøring, fyll opp bilene! Husk det er midt på natten og de fleste kommunale parkeringsplasser er gratis. (F.eks. gater i Tønsberg, Borgheim Ungdomsskole, Nøtterøy Kulturhus, biblioteket på Tjøme med mer).