30 mai

Bli med på lukket visning av filmen Top Gun 2 i Kilden (Tønsberg)

Man 30 mai kl. 20:30 - 22:30

Kilden Kino - TØNSBERG

Kilden Kino – TØNSBERG Liden 8, 3117 TØNSBERG
Man 30 mai 2022 kl. 20:30 – 22:30
Medlemsavgift: 250kr Påmeldingsfrist: Tor 26 mai 2022

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Det lønner seg å være medlem! Du kan velge en billett til kr 125,- (ordinær pris kr 250,-) eller to billetter til kr 250- og vi spanderer popcornmeny. Vi har hele salen og deltakere blir krysset av på lister ved inngangen. (ønsker du å kjøpe flere er det til kr 200,- pr stk)

Husk å skrive antall billetter i kommentarfeltet ved påmelding.
(faktura for betaling sendes på e-post)

Tom Cruise er tilbake i rollen som for alvor satt han på stjernekartet; den fryktløse jagerpiloten Maverick. Etter over tretti år i tjeneste som toppilot i den amerikanske marinen, er Pete «Maverick» Mitchell akkurat der han ønsker å være. Han har takket nei til en karriere på bakken med høyere rang, til fordel for å sveve høyt og sprenge grenser som testpilot. Men når Maverick får oppgave å trene en ny gruppe unge Top Gun-piloter foran et spesialoppdrag, så møter han samtidig spøkelser fra fortiden. En av pilotene er nemlig Bradley Bradshaw (Miles Teller), sønn av Maverick må nå konfrontere sin dypeste frykt, samtidig som han forbereder seg på et oppdrag som ingen pilot noensinne har sett maken til.