11 sep

Høyt & Lavt i Modum – ÅMOT Overnveien 100, 3340 ÅMOT
Søn 11 september 2022 kl. 10:00 – 16:30

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Vi inviterer til spennende dag hos Høyt & Lavt. Klatreparken er for alle – både store og små. Det spiller ingen rolle hvilken form du er i eller om du aldri har klatret før. Her kan besteforeldre klatre sammen med barnebarna og venner & skape nye minner. Her er klatreløyper for barn, ungdom og voksne. Løypene har fargekoder som viser vanskelighetsgrad, les mer om løypene her.

Representanter fra styret i Finansforbundet Buskerud er på plass og deler ut dine billetter ved inngangen. Vi kjøper dagskortbilletter og blir det mange deltakere må vi dele inn i grupper for oppmøte for at det ikke skal bli for mye kø, dette kommer vi tilbake til. Parken har åpent kl.10:00 – 16:30.

Det lønner seg å være medlem!
Med tilskudd fra lokalt medlemsfond er det hyggelig å kunne gi deg som medlem gode priser i parken. Du kan kjøpe inntil 4 subsidierte billetter, ønsker du billetter utover dette betaler du den gruppeprisen vi betaler som står i ( ). VIKTIG at du i kommentarfeltet ved påmelding skriver antall og alder. Vi sender faktura for betaling.

2 – 9 år: medlemspris kr 50,- (250,-)
10 år +: medlemspris kr 150,- (335,-)

Det er gratis å være i klatreparken for de som ikke skal klatre

Alle som skal klatre må delta på opplæring i klatreparken og sette seg inn i og følge klatreparkens regler. Se gjerne opplæringsvideo for å se klatreparkens regler før dere kommer.

Her er mer praktisk informasjon om: høyde og vektkrav, sikkerhet og opplæring, vær og bekledning, mat og drikke: