07 okt

Buskerud inviterer til medlemstur til Laholmen i Strømstad

Fre 07 oktober - Lør 08 oktober kl.

Laholmen hotell, Strømstad

Fre 07 oktober 2022 – Lør 08 oktober kl.
Medlemsavgift: 500kr Påmeldingsfrist: Man 05 september 2022

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Buskerud inviterer til medlemsturen fredag 7.oktober – lørdag 8.oktobr. Vi byr på fergetur med middag, overnatting i dobbeltrom på Scandic Laholmen Hotel og foredrag lørdagen før hjemreise med lunsj på båten.

Avreise med buss fra Hallingdal, Hønefoss via Vikersund og Drammen til Sandefjord hvor vi går ombord i fergen til Strømstad kl. 17:00.

Middag og hyggelig samvær med medlemmer fra Vestfold og Telemark ombord. Ved ankomst Strømstad blir det innsjekking på Scandic Laholmen Hotel i dobbeltrom. Resten av kvelden er til fri disposisjon, men vi samles på hotellet til felles hygge.

Påmelding: Viktig at du i kommentarfeltet skriver hvor du vil komme på bussen og navn på hvem du vil dele rom med.

Du får hele denne flotte turen for en egenandel på kr 500,- Vi har noen enkeltrom for de som ønsker dette mot å betale kr 500,- ekstra.

Lørdag etter frokost inviterer vi til felles foredrag for medlemmene i Vestfold og Telemark og Buskerud.

Lørdag kl 10:30 inviterer vi til felles foredrag med Dag Arne Kristensen som er leder av politisk avdeling i Finansforbundets sekretariat. Han vil ha fokus på hvorfor fagforeningsarbeid er så viktig for fremtiden vår!
Det er en svekkelse av fagforeningene i Europa. Store selskaper skårer på FNs bærekraftmål, men er elendig på menneske- rettigheter og har fiendtlig holdning til fagforeninger. Din fagforening gjør et viktig politisk arbeid i Norge, Norden og ute i Europa for at du som medlem skal ha en tryggere arbeidsplass. Derfor er det så viktig at vi får alle med som medlemmer!

Hjemreise med ferge fra Strømstad 8. oktober kl.13:30

BLIR DU MED?
Bindende påmelding, ved avmelding etter 19. september påløper det et avmeldingsgebyr på kr 500,-

FRIST FOR PÅMELDING: 5. september 2022