02 feb

Medlemsavgift: 150kr

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

DAGFINN LYNGBØ – KJØREREGLER I FORBINDELSE MED KOLONISERINGEN AV MARS

Buskerud og Vestfold-Telemark inviterer medlemmene til medlemskveld med standupshow. Vi møtes på Opsahlgården kl. 18.00 for et glass drikke, litt enkel fingermat, mingling og utlevering av billetter. Showet starter kl. 19.00. Det lønner seg å være medlem! Du betaler en liten egenandel på kr 150,- og vi sender faktura for betaling

Fortløpende påmelding, begrenset med plasser så ikke nøl….

Norges mest kritikerroste og mestselgende komiker, Dagfinn Lyngbø, er endelig tilbake med en ren standupforestilling!  Vi skal til Mars og dette er ikke noe Dagfinn Lyngbø har funnet på. NASA sier det. Og det er ikke så lenge til heller. Og det kan bli stress.

Men hvorfor det? Har vi brukt opp jordkloden? Tar robotene over? Dette er viktig å snakke om. Hvem skal vi sende først? Hvilket språk skal vi snakke der? Tar vi med homeopater? Skal vi ha høyre- eller venstrekjøring? Eller midt i, sånn som i Thailand? Er det fotballcup i helgen? Er det korpsseminar samtidig? Skal vi befolke en annen planet? Og kommer svigermor på besøk?

Dagfinn Lyngbø har hatt kjempesuksess med forestillingene «Ka e’ vitsen?» (2005), «Evolusjon» (2008), «Stereo» (2012) og «Supersmud» (2017), som til sammen har solgt ca. 500.000 billetter og har mottatt ikke mindre enn åtte Komipriser, noe som understreker hans posisjon som landets mest populære komiker.