29 aug

Foldvik familiepark – STAVERN Foldvikveien 53, 3294 STAVERN
Søn 29 august 2021 kl. 10:00

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Vi gjentar suksessen fra tidligere år med tilbud til fantastiske Foldvik familiepark i Stavern. Foldvik er et sted hvor barn og voksne har det gøy, sammen!

Representanter fra styret i Finansforbundet Vestfold og Telemark er på plass og deler ut dine billetter ved inngangen fra kl 10:00 – 10:30. Skulle du ikke rekke dette så legges din konvolutt med billetter igjen ved inngangen.

Det lønner seg å være medlem!
Vi inviterer deg som er medlem i Buskerud, Vestfold og Telemark til å kjøpe inntil fire billetter for kr 75,- pr stk, ønsker du flere så betales det kr 200,- for disse. (ordinær pris er kr 290,-) Barn under 2år er gratis.
VIKTIG at du i kommentarfeltet ved påmelding skriver antall. Faktura for betaling sendes nærmere arrangementet.

Det er fastmonterte elektriske griller rundt i parken til fri disposisjon som dere kan velge å bruke i løpet av dagen.

I Foldvik Familiepark kan alle ha det gøy og slappe av! I trygge omgivelser vil alle finne noe de liker. Her finner du splitthoppende glade barn sammen med voksne som kan senke skuldrene. Et mangfold av dyr, fugler og aktiviteter som engasjerer både barn og voksne. Alle kan prøve sine ferdigheter og tilegne seg ny kunnskap og mestringsfølelse.
Bare blomstene i Foldvik familiepark er grunn nok til å komme hit; 25.000 blomster gir parken en unik stemning. Og en spasertur rundt i den 85.000 kvadratmeter store parken gir ro for både kropp og sinn.

Les mer om Foldvik parken her