23 aug

Fre 23 august 2024 kl. 20.00 – 22:00
Medlemsavgift: 175kr Påmeldingsfrist: Ons 01 mai 2024

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Finansforbundet inviterer til den tradisjonsrike Fyrverkerikonserten på Karljohansvern i Horten som har vært arrangert 30.gang, denne gangen på andre siden av sommeren 23. august 2024. Det ønskes velkommen til en spektakulær og stemningsfull konsert med Marinemusikken og Karoline Krüger & Sigvart Dagsland, hvor Oslofjorden gir et unikt bakteppe for opplevelsen.

Fra de lokale medlemsfondene subsidierer vi to billetter til deg som du betaler kr. 175,- pr stk for. (ordinær pris er kr 450,-) Når du melder på får du din subsidierte billett, velg så en ekstra til kr 175,- og ønsker du flere billetter så kan du kjøpe til kr 350,-. HUSK å skrive i kommentarfeltet hvor mange ekstra billetter du ønsker.

Det lønner seg å være medlem! Fortløpende påmelding, vi sender faktura for betaling av billetter til deg.

Karoline er en musikalsk allrounder. Hennes talenter som komponist og låtskriver, samt store formidlingsevne, har resultert i mange plateutgivelser, deltagelse i Grand Prix og Eurovision og Tv-serier som Hver gang vi møtes. Hun har dessuten høstet svært gode kritikker for sine store roller i musikaler som Chess og Mamma Mia, samt i musikaloppsetningen av «Kristin Lavransdatter». Sigvart har som komponist, sanger og låtskriver for lengst er etablert som en av Skandinavias største stemmer. Han er en avholdt konsertartister, og skal man snakke om norsk pophistorie kommer man ikke utenom Sigvart Dagsland.

Kongelige norske marines musikkorps ble etablert i 1820 og er sammen med Forsvarets stabsmusikkorps korpset med flest oppdrag på vegne av kongehuset, regjeringen og Stortinget. Et populært og egenartet korps med 27 profesjonelle musikere som har holdt konserter med musikalske storheter innenfor så å si alle musikalske sjangre. Det er kvalitet fra første note!

Praktisk info:
Dørene og restauranttelt åpner kl. 18.00.
Det blir salg av mat og drikke.
Selve konserten starter kl. 20.00

Ta med deg stol eller teppe, og sett deg der du måtte ønske.
Barn under 12 år kommer gratis inn i følge med voksen.
Medbragt drikke er ikke tillatt. Dette gjelder både vann, mineralvann, alkoholfri og alkoholholdig drikke. Det er ikke tillatt med hunder på konserten. Unntak for service- og førerhunder, men vi understreker at dette er en konsert som avsluttes med fyrverkeri som kan skremme hunder.