02 aug

Man 02 august - Fre 13 august kl. 21:30 - 23:00

Man 02 august 2021 – Fre 13 august kl. 21:30 – 23:00

Anne Karina Wolfe Liljegren awl@finansforbundet.no 97180073

I samarbeid med Fyllingsdalen Teater tilbyr vi rabatterte billetter til våre medlemmer til sommerens store oppsetning; Hekseringen på Fløysletten.

Hekseringen, Fyllingsdalen Teater
Fløysletten 2. – 13. august

Finansforbundets medlemmer kr 350.-
Ordinær pris kr. 420.-

Ved kjøp av billetter bruk rabattkode: partnerrabatt721

Året er 1665, og heksebrenning foregår over hele Europa. I Bergen må Kristina og bestevennen Peder forsøke å redde Kristinas bestemor, da hun blir tiltalt og dømt som heks, og står i fare for å bli brent på bålet. De to barna må ut på en farlig ferd, og får erfare trolldom og heksekunster på nært hold. Kan de redde Besta fra flammene?

Nå kan du igjen oppleve denne storslåtte, spektakulære forestillingen, i trygge, gode rammer. Vi gjennomfører en rekke smitteverntiltak, og selger kun et begrenset antall billetter, for å sikre avstand mellom publikummerne.

Vi spiller på Fløysletten, like ved den store lekeplassen. Forestillingen starter kl. 21:30, og er ferdig ca. kl. 23:30, muligens noe senere. Fløibanen kjører fram til kl. 24:00 for de som ønsker å ta banen ned. Vi har en kort pause i forestillingen, og vi holder åpen kiosk med enkle varer som popcorn og drikke. Det er lurt å ha med regntøy, noe varmt under, og gode sko. Det blir ofte en del kaldere oppe på fjellet enn nede i sentrum, særlig sent på kvelden.

«Hekseringen» anbefales for barn fra fem år og oppover, men vi overlater til de foresatte å ta denne avgjørelsen, da alle barn takler slikt ulikt.

I rollene finner vi blant andre Lilli Bendriss, Mia Gundersen, Arild Brakstad, Linnea Selvik Hellesøy, Hanne Mellingen, Kurt og Ronnie Mega Herdlevær, Mathias Tiedemann, Ann-Terese Aasen og mange flere!