07 des

Ons 07 desember kl. 17:30 - 19:30

Kilden teater og konserthus - KRISTIANSAND S
Påmelding er stengt.

Kilden teater og konserthus – KRISTIANSAND S Sjølystveien 2, 4610 KRISTIANSAND S
Ons 07 desember 2022 kl. 17:30 – 19:30
Medlemsavgift: 300kr Påmeldingsfrist: Ons 30 november 2022

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Med tilskudd fra medlemsfondet er det hyggelig å invitere til julekonsert i Kilden teater og konsertsal i Kristiansand. Du som medlem kan kjøpe din billett for kr. 300,-, billett til følge kr 600,-

Vi inviterer alle til mingling, et glass drikke og utlevering av billetter kl. 17.30.  Konserten er kl. 18.00 – 19.30 uten pause. Vi har reservert gode billetter i parket, fortløpende påmelding. Faktura for betaling sendes.

Seks år har gått siden Eva Weel Skram slapp sin første julelåt, og de siste årene har hun startet en kjærkommen tradisjon med å spille julekonserter, med alle sine julefavoritter i bagasjen.

Skram har gang på gang bevist at hun er en mester på å tolke andres låter, og alle som har opplevd en av hennes julekonserter kan skrive under på at Eva og hennes musikalske kumpaner, mestrer å flette sammen tradisjonsrike julesanger med storslagne julehits på en dynamisk, underholdende og stemningsfull måte. Her er det duket for en aften med smittende humør og musikalske perler på en snor.

En av Evas første låter med norsk tekst var «Selmas Sang», som var temalåten til NRK-serien «Snøfall». Sangen har for lengst fått innpass i listen over nye norske juleklassikere, og har etter hvert fått følge av «Falle til ro» som Eva skrev til Netflix-suksessen «Hjem til jul», samt tolkninger av juleklassikere som «Nå tennes tusen julelys» og «Romjulsdrøm».