05 feb

Søn 05 februar 2023 kl. 16:00 – 17:00
Medlemsavgift: 100kr Påmeldingsfrist: Fre 09 desember 2022

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Med tilskudd fra lokalt medlemsfond inviterer vi deg som medlem til Thorbjørn Egners kjente fortelling om tanntrollene Karius og Baktus som har bosatt seg i munnen til Jens. Du som medlem kan kjøpe inntil fire billetter til rabattert pris kr 100,- pr stk (ordinær pris er kr 230,-) VIKTIG at du i kommentarfeltet ved påmelding skriver antall billetter du ønsker!

Askim Kulturhus søndag 5. februar kl. 16.00. Billetter deles ut i forkant av forestillingen, fra kl. 15.30 av representanter fra styret i Finansforbundet Østfold. Du får tilsendt faktura for betaling av billettene. Fortløpende påmelding og begrenset med plasser.

Jens er glad i søtsaker og hopper ofte over tannpussen. Han har derfor fått et hull som fungerer helt ypperlig som hus for Karius og Baktus. Her lever tanntrollene godt og blir støtt og stadig servert favorittmaten sin: Loff med sirup på! De synger og traller mens de hakker og banker i tanna for å få et enda større og finere hjem. De har store planer om både flere hus og underjordiske ganger.

Så skjer det fatale! En dag får Jens fryktelig vondt i tennene sine og får beskjed fra moren sin om å pusse dem. Karius og Baktus prøver å få ham til å la det være, men han hører ikke etter. Plutselig er det ikke lenger like hyggelig for Karius og Baktus å bo i munnen til Jens.

Forestillingen er tradisjonell med noen oppdaterte vrier som gjør den underholdende for både små og store. Varighet: ca 35 min + møt & hils