26 jun

Klatremus og de andre dyrene i Hakkebakkeskogen

Lør 26 juni - Søn 15 august kl. 16:00 - 17:45

I samarbeid med Fyllingsdalen Teater tilbyr vi rabatterte billetter til familieforestillingen om Hakkebakkeskogen.

Fyllingsdalen Teater – Fløysletten, 26. juni – 15. august kl. 16.00.

Pris for Finansforbundets medlemmer: kr 350.-
Ordinær pris kr. 420.-
Samme pris for voksne og barn.

Ved kjøp av billetter bruk rabattkode: partnerrabatt721

Møt Klatremus, Mikkel, bakerne, Bamsefar, Brumlemann og alle de andre dyrene i Hakkebakkeskogen på Fløyen i sommer! Vi spiller ute, på amfiet på Fløysletten, det perfekte stedet for denne forestilligen. Det blir sang, dans, morsomme opptrinn og mye moro, med de kjente og kjære karakterene vi husker fra bøker og film. Passer for hele familien.

Regi: Bjarte Hjelmeland og Sturle I. Bjordal. Medvirkende: Peder Lauvås, Carina Furseth, Ronnie M. Herdlevær, Kurt M. Herdlevær, Kristine Netteland, Eskil Skinlo, Sigurd Mostrøm, Linda Rokne, Kristoffer Skinlo, og mange flere!

Vi har gode smittevernstiltak på arenaen, og mulighet til å plassere publikum med god avstand i amfiet på Fløysletten. Vårt samarbeid med Fløibanen AS gir publikum rabatt på banebilletten. Mer info får du ved kjøp av billett til en av forestillingene.

Vi spiller hver dag i perioden. Alle forestillingene starter kl. 16.00 og varer til ca kl. 17.45, inkl pause.