26 apr

Fre 26 april 2024 kl. 09:45 – 13:00
Påmeldingsfrist: Man 15 april 2024

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Vi har kjøpt plasser på Næringsforeningen i Stavanger – vår regions lederskole som denne gang har hovedtema: Slik skaper du et mer effektivt og trivelig arbeidsmiljø.

Kjersti Berge Evensen har identifisert tre sentrale tips som kan hjelpe deg med å styrke samarbeidet og oppnå suksess som et team. Dagens arbeidsliv preges av en stadig økende grad av spesialisering. Det betyr at arbeidstakere utvikler en dypere kunnskap og ferdigheter innenfor sitt spesifikke fagområde. Dette har sine åpenbare fordeler, men det fører det også til en økende kompleksitet og krav om samarbeid på tvers av profesjoner, slik at kunnskapen og ekspertisen som finnes på arbeidsplassen blir utnyttet på best mulig måte. På denne lederskolen vil en utforske og diskutere nøkkelen til et vellykket samarbeidsmiljø på arbeidsplassen.

Kjersti Berge Evensen er førsteamanuensis ved BI. Hun er psykologspesialist og har doktorgrad fra Handelshøyskolen ved UiS.

Lederskolen er i sitt 15. år og er et samarbeid mellom Handelshøyskolen BI og Næringsforeningen.