Hei, jeg heter Chatbot. Hva kan jeg hjelpe med?
16 nov

LinkedIn grunnkurs 16. november

Tir 16 november kl. 13:30 - 16:00

Digitalt kurs

Tir 16 november 2021 kl. 13:30 – 16:00
Påmeldingsfrist: Man 08 november 2021

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

LinkedIn er et sosialt nettverk som brukes for å knytte kontakter og forretningsforbindelse, i hovedsak i forbindelse med jobbrelasjoner. Dette kurset er for deg som ønsker grunninnføring i bruk av LinkedIn.

LinkedIn har over 740 millioner brukere i sitt faglige nettsamfunn. LinkedIn kan brukes til å finne den rette stillingen, fremme karrieren og knytte kontakter med personer. LinkedIn benyttes også i stor grad av bedrifter for å rekruttering, kunderelasjoner, salg og læring.

Dette kurset er et innføringskurs for personer som ikke har brukt LinkedIn. På kurset vil vi gå gjennom opprettelse av en god profil. I tillegg vil vi gå gjennom hvordan man knytter kontakter, sender meldinger og finner bedrifter og ledige stillinger. Vi vil også se litt på deltakelse i grupper.

• Lag en konto
  • Bygg opp din profil og CV
  • Knytt kontakter og send meldinger
  • Få anbefalinger
  • Finn bedrifter og stillinger
  • Oppdater din startside
  • Meld deg inn i grupper
  • Lær om innstillinger

Dette er et praktisk kurs hvor kursinstruktør vil demonstrer med eksempler hvordan man jobber effektivt med egen LinkedIn profil.

Du får tilsendt praktisk informasjon om pålogging i god tid før selve kurset. Vi gjør deg oppmerksom på at ved påmelding til kurset så vil din identitet bli gjort kjent blant de øvrige deltakerne.

Vi vil ta et opptak av webinaret, og dette vil bli delt med deltakere i etterkant slik at du kan se det på nytt hvis du ønsker. Det er kun de som deltar på webinaret som får opptak. Vi kan ikke dele dette hvis du ikke deltar på grunn av personvernregler. Opptaket kan ikke deles med andre.

Foredragsholder er Kathrine Jølle Wathne fra Aktiv Kunnskap AS. Hun holder kurs i Microsoft 365 skytjenester for samarbeid og produktivitet, samt tilhørende Office programmer og applikasjoner slik som PowerPoint, Word, Excel og tilsvarende. Hun holder også kurs innen presentasjonsteknikk, samt bruk av sosiale medier for bedrift. Kathrine har jobbet som kursinstruktør i 26 år.

I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.