18 nov

Medlemskveld med foredrag av Cecilie Skog på Caledonien i Kristiansand.

Tor 18 november kl. 18:30

Radisson Blu Caledonien Hotel - KRISTIANSAND S

Radisson Blu Caledonien Hotel – KRISTIANSAND S Vestre Strandgate 7, 4610 KRISTIANSAND S
Tor 18 november 2021 kl. 18:30
Medlemsavgift: 150kr

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Det er hyggelig å kunne invitere medlemmene til medlemskveld med Cecilie Skog sitt fantastiske foredrag på Caledonien i Kristiansand.

Kvelden starter kl. 18.30 med Cecilie Skog sitt foredrag Cecilies verden som du ikke bør gå glipp av. Du kan glede deg til sytti minutter med strabasiøst eventyr gjennom storslått natur. Essensen i foredraget er ikke det harde slitet eller prestasjonene i seg selv, men den enorme gleden over å kunne realisere sine største og innerste drømmer.

• Velkommen
  •  Cecilie Skog sitt foredrag Cecilies verden
  • To retters middag med to enheter drikke

Hele denne kvelden får du for en liten egenandel på kr 150,-
BIR DU MED?

Når man ser Cecilie Skog er det fort gjort å bli så blendet av hennes sjarmerende vesen at man glemmer at denne kvinnen faktisk innehar flere verdensrekorder. Hun er nemlig den første kvinnen i verden til å nå det høyeste fjellet på hvert av de syv kontinentene og i tillegg har hun besteget «de tre polene” Mount Everest, Nordpolen og Sydpolen. Den tredje rekorden er for flest gullmedaljer i “NM i krøller” (neida). Det er med andre ord en ekstraordinær person vi har med å gjøre her.