Hei, jeg heter Chatbot. Hva kan jeg hjelpe med?
29 nov

Min Kenneth – Teaterkonsert

Man 29 november - Tor 16 desember kl. 21:00 - 22:00

Det Vestnorske Teateret - BERGEN

Det Vestnorske Teateret – BERGEN Øvre Ole Bulls plass 6, 5012 BERGEN
Man 29 november 2021 – Tor 16 desember kl. 21:00 – 22:00
Påmeldingsfrist: Tor 16 desember 2021

Anne Karina Wolfe Liljegren awl@finansforbundet.no 97180073

Finansforbundet Hordaland tilbyr sine medlemmer, i samarbeid med Det Vestnorske Teateret, billettar til redusert pris til to framsyningar av Teaterkonsert om Kenneth Sivertsen. Måndag 29. november kl. 21.00 og torsdag 16. desember kl. 19.00.

Pris pr billett kr. 350.-
Ordinær pris kr. 450.-

Du kan kjøpe billettar her:
Måndag 29. november kl. 21.00: eller Torsdag 16. desember kl. 19.00:

Eller sende epost til: publikum@detvestnorsketeateret.no
Bruk referanse Finans ved kjøp av billettar via e-post.

«Kenneth Sivertsen er det største som har skjedd på Bømlo sidan Olav Trygvasson kristna oss!» seier Sigurd Sele i framsyninga «Min Kenneth».

Sigurd møter sin sagnomsuste sambygding som gitarspelande unggut. Han lærer komponisten og musikaren å kjenne som dedikert fan og coverartist. Men før Sigurd rekk å bli vaksen nok til å bli ein kollega og kanskje til og med ein ven, glir Kenneth vekk i sjukdom og rus – heilt til han går bort julaftan 2006. Då byrjar ei reise for Sigurd. Han vil bli verkeleg kjend med Kenneth. Han vil få grep om fenomenet som prega og inspirerte oppveksten og hans veg til musikken. Han vil forstå verda og løyndomane hans. Han leitar i den musikalske arven Sivertsen etterlot. Han leitar i dei mange forteljingane frå dei som kjente han. Det skal vise seg å ikkje berre bli ei reise i Kenneth sitt sinn, men også i Sigurd sitt eige.

Bli med på Sigurds kjærleiksfulle oppgjer med storebroren han aldri fekk – gjennom song og musikk, gravalvor og galgenhumor.

Med Sigurd Sele og band. Av: Aslak Moe og Sigurd Sele

For mer info om forestillingen se H E R

Varigheit: Ca 1 time og 20 min.