04 des

Søn 04 desember 2022 kl. 12:00 – 14:10
Medlemsavgift: 200kr Påmeldingsfrist: Ons 19 oktober 2022

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Adventstiden og julehøytiden handler om, for mange av oss, tradisjoner. Et gjensyn med Putti Plutti Pott har blitt en slik tradisjon. Også i år fylles scenen av sjarmerende smånisser som alle har sitt å stri med i en hektisk juletid. Vi skal på en reise over alle blåner.

Med tilskudd fra lokalt medlemsfond inviterer vi deg som er medlem til å kjøpe inntil fire billetter til rabattert pris kr 200,- pr stk. Ønsker du flere billetter så koster en billett kr 415,- VIKTIG at du i kommentarfeltet ved påmelding skriver antall billetter du ønsker!

Fortløpende påmelding, begrenset med plasser og første til mølla….

Denne nydelige familiemusikalen er en flott juletradisjon i Ibsenhuset med hundrevis av små spente publikummere i salen. For maken til førjulsmoro skal du reise langt etter. Flotte sanger, vakre kulisser og morsomme kostymer.

Det var i 1969 Per Asplin diktet og komponerte eventyrmusikalen om den lille nissegutten Putti Plutti Pott og hans reise til Onkel Per, Petter og Caroline med Julenissens trylleskjegg. Eventyret kom først som bok, deretter som LP-plate og kassett så kom TV-programmet. På utallige oppfordringer laget Per Asplin deretter den musikkdramatiske versjonen med mange festlige, nye sang- og dansenummer, og en utvidet og spennende handling. Sceneversjonen har siden 1987 vært spilt hvert år på alle de største scenene over hele Norge. Den er for lengst blitt en juleklassiker til glede for nye generasjoner barn i alle aldre.