03 jul

Søn 03 juli 2022 kl. 04:00 – 06:00
Medlemsavgift: 530kr

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Velkommen til en fantastisk morgenstund med selveste Kari Bremnes! For tredje gang og etter to avlyste år har Finansforbundet Vestfold og Telemark og Buskerud gleden av å invitere medlemmene til Nøtterøy Kulturhus og Færder kommunes spektakulær opplevelse ytterst i havgapet.

Fra det lokale medlemsfondet subsidierer vi to billetter til deg som du betaler kr. 265,- pr stk. for (ordinær pris er kr 525,- pr billett) Skriv i kommentarfeltet om du ønsker en eller to billetter.
Begrenset med billetter så her er det fortløpende påmelding og faktura for betaling av billetter sendes til deg.
Det lønner seg å være medlem!

Konserten er natt til søndag 3.juli kl. 04.00, området stenges kl. 24.00 for billettsjekk, vi sender billettene til deg! Portene åpner kl. 02.00 og det er inngang fra parkeringen.

På de siste konsertene var det ca. 5 000 publikummere med på å skape magi og historie på Verdens Ende i soloppgangen.

Nordvendt, europeisk, åpent, stort, personlig og melankolsk – er ord som kan knyttes til Karis musikk. Den enorme spennvidden i konsertene hennes er en signatur for Kari Bremnes band. Fra det lyseste til det ganske mørke og rå, og hele tiden med en nærhet til folk og livsskjebner. Verdens Ende med sin røffe og samtidig blendende vakre natur vil danne en vakker ramme for sommerens store opplevelse.

Transport besørges av den enkelte selv. For å unngå trafikale utfordringer, settes det opp busser for publikum som ønsker å la bilen stå. Sjekk ut Nøtterøy Kulturhus sin nettsidene for nyttig informasjon.