27 apr

Tir 27 april kl. 12:00 - 13:00

Tir 27 april 2021 kl. 12:00 – 13:00
Påmeldingsfrist: Man 26 april 2021

Som tillitsvalgt representerer du medlemmer med ulik tilknytning til arbeidsgiver. Utgangspunktet i norsk arbeidsliv er riktignok fast ansettelse, men i unntakssituasjoner er det lovlig å ansette midlertidig. Det er veldig viktig å være årvåken for å forhindre at arbeidsgiver ansetter midlertidig i større utstrekning enn det det er anledning til etter loven.

Ønsker du en oversikt over når midlertidig ansettelser kan avtales? Eller trenger du en oppfriskning? I begge tilfeller er det absolutt verdt å sette av 45 min til dette webinaret med våre advokater Marte Sogge Jensen og Vegard Hildrum.

Marte og Vegard vil gjennomgå følgende temaer:

• Når kan man ansette midlertidig etter arbeidsmiljøloven
  • Hensynene bak bestemmelsene
  • Hvor lenge kan man ansette midlertidig
  • Når kan en midlertidig ansatt kreve fast stilling?

Webinaret gjennomføres på Teams Live Event. Din deltakelse er anonym. Du vil få tilsendt deltakerlenke kl. 09.00 samme dag. Legg webinaret inn i kalenderen din- så vil du ikke gå glipp av denne muligheten til å oppdatere din kompetanse innen Lov- og avtaleverket!

Har du spørsmål til Marte og Vegard? Still ditt spørsmål i chatten underveis eller send det i forkant til Kompetanse.

Påmeldingsfrist 26.april!