06 mai

Tor 06 mai kl. 12:00 - 13:00

Tor 06 mai 2021 kl. 12:00 – 13:00
Påmeldingsfrist: Ons 05 mai 2021

Arbeidstakere som blir syke har et særskilt, tidsbegrenset vern mot å bli sagt opp på grunn av sykdommen. Det er derimot ikke fritt frem for arbeidsgiver å si opp ansatte etter den tidsbegrensede verneperioden, eller ansatte som har hatt høyt sykefravær over tid. På dette webinaret skal vi gjennomgå stillingsvernet før og etter verneperioden, arbeidsgivers tilretteleggingsplikt og saksbehandlingsregler både under og etter sykefraværsoppfølgningen ved eventuell tvist.

Bli med på dette webinaret med vår advokat Kristian Nørgaard og oppdater din kompetanse på stillingsvern.

Webinaret gjennomføres på Teams Live Event. Din deltakelse er anonym. Du vil få tilsendt deltakerlenke kl. 09.00 samme dag. Legg webinaret inn i kalenderen din- så vil du ikke gå glipp av denne muligheten til å oppdatere din kompetanse innen Lov- og avtaleverket!

Har du spørsmål til Kristian? Still ditt spørsmål i chatten underveis eller send det i forkant til Kompetanse.

Påmeldingsfrist 5.mai!