28 mar

Spesialkurs: Kunsten å få ting til å skje!

Tir 28 mars - Ons 29 mars kl. 10:15 - 15:45

Lily Country Club - KLØFTA

Lily Country Club – KLØFTA Væringvegen 44, 2040 KLØFTA
Tir 28 mars 2023 – Ons 29 mars kl. 10:15 – 15:45

Vil du bli sjef over egne prioriteringer, bli trygg og tydelig når du tar ordet og bli bedre på å organisere dine tillitsvalgtoppgaver?
Da er dette spesialkurset noe for deg!

Mål
Målet med kurset er å styrke din bevissthet rundt egen tidsbruk og identifisere gode grep for å bli mer effektiv i hverdagen. I tillegg vil du bli introdusert for metoder og verktøy for å skape, og holde gode presentasjoner på en involverende måte.

Kursledere
På kurset vil du møte Christian Eek-Jensen og Mona Eek-Jensen, begge svært dyktige og engasjerte spesialister på presentasjonsteknikk og produktivitet. De fasiliterer én dag hver.

Kurset er et fysisk todagers kurs på vårt konferansehotell Lily Country Club. Hvis du er interessert i digital deltakelse via Teams, er det en egen påmelding i kompetanseportalen for dette. Ved digital deltakelse forventes det tilsvarende engasjement som når du deltar fysisk. Det betyr at du er tilstede på video, er aktiv og deltar i samtaler og gruppearbeid.