16 mar

Tir 16 mars 2021 kl. 18:00 – 19:00
Påmeldingsfrist: Ons 10 mars 2021

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Styrene i Vestfold og Telemark har i flere år drøftet sammenslåing. Blant annet ut fra nærhet til å gjennomføre tillitsvalgt- og medlemsaktiviteter mer effektivt, og utfordringer med å finne representanter til valgte verv.

I henhold til forbundets vedtekter godkjente forbundsstyret samenslåing av region Vestfold og Telemark i forbundsstyremøte 27. januar. Vestfold vil 3. mars og Telemark 9. mars avholde sine avsluttende årsmøter for de to regionene. Årsmøtene godkjenner beretning og regnskap for medlemsfond for 2019 og 2020 og forslaget til sammenslåing fremlegges.

16. mars avholdes det stiftelsesårsmøte for den nye regionen hvor en felles valgkomite legger frem forslag på valg av nytt styret og det fremmes forslag på retningslinjer for bruk av lokalt medlemsfond.

Årsmøte skal behandle:

• Valg av møteleder, referent, tellekorps og to medlemmer til å undertegne protokollen
  • Rammebudsjett til orientering
  • Innkomne forslag
  • Valg av styret
  • Valg av valgkomité

Påmelding innen 10. mars og husk du må være logget inn for å kunne melde deg på.

Sakspapirer til årsmøtet sendes de påmeldte, øvrige som ønsker dette tilsendt kan ta kontakt med Mai Brit Staurland Strøm.

Møtet avholdes via teams og vi gjør deg oppmerksom på at ved påmelding vil din identitet bli gjort kjent blant de øvrige deltakerne. Lenken til møtet sendes deg sammen med sakspapirer.