15 okt

Tir 15 oktober 2024 – Ons 16 oktober kl. 10.00 – 15:00
Påmeldingsfrist: Søn 15 september 2024

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Å delta på regional tillitsvalgtkonferanse er en viktig del av det å være tillitsvalgt. Her finner du en arena for erfaringsutveksling på tvers av bedriftene, kompetansepåfyll, motivasjon og hyggelig samvær.

Høstens konferanse for tillitsvalgte og kontaktvalgte i Østfold, Vestfold-Telemark, Buskerud og Agder avholdes 15. oktober fra kl. 10.00 til 16.oktober kl. 15.00. Konferansen avholdes på Quality Hotel Grand Larvik som er nyrenovert med en helt ny konferanseavdeling. Hotellet har en unik beliggenhet ved fjorden med Larvik sentrum i ryggen.

Sett av datoen i din kalender, mer informasjon om konferansen kommer.

Har du forslag på tema for konferansen så send en mail til Mai Brit Staurland Strøm

De som har lengre reise enn tre timer kan komme til konferansen kvelden 14. oktober.

Reiseutgifter dekkes etter rimeligste offentlige takster. Hvis man av spesielle årsaker må benytte transport utenom offentlig kommunikasjon, skal dette godkjennes av sekretariatet på forhånd. Godkjent kjøregodtgjørelse dekkes etter statens satser. Hotellets parkering er avgiftsbelagt. Taxi dekkes kun når offentlig transport ikke er mulig.

Lokal transport med buss, tog eller båt kjøpes direkte hos de ulike selskapene og utgiftene føres på reiseregningen. Av hensyn til miljø og økonomi oppfordrer vi til å reise kollektivt i størst mulig grad, og at flere kjører sammen hvis man må kjøre bil.