Hei, jeg heter Chatbot. Hva kan jeg hjelpe med?

Chatbot på nettsidene

Nå lanserer vi chatbot på nettsidene. Du finner din nye venn nederst i høyre hjørne.

Chatboten er spesielt trent for å svare på enkle spørsmål fra medlemmer. Så langt forstår den 1 100 problemstillinger, for eksempel spørsmål om forsikring, verving, innmelding, tariffavtaler, ferieloven eller glemt passord.

– Chatboten kan ikke hjelpe til med alt, men den kan ta unna mange gjentakende spørsmål. Det frigjør tid til saker som er mer utfordrende.

Mona Ramberg, rådgiver Medlemsservice

Chatboten henviser også til relevante nettsider for mer info. På den måten kan du også bruke chatboten som en alternativ søkemotor for nettsidene.

Boten er utviklet av Boost AI og trent av Compendia. Samme type chatbot brukes også av andre fagforeninger og mange finansbedrifter.

Vi jobber kontinuerlig med å gjøre chatboten smartere.
Send oss gjerne tilbakemeldinger på e-post om forbedringer!

Var dette nyttig?