26 nov

tor 26 november 2020 kl. 18:30 – 26:11:2020
Medlemsavgift: 300kr Påmeldingsfrist: oktober 15, 2020

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Det er hyggelig å inviterer til Kurt Nilsen sin julekonsert. Vi har reservert gode plasser og fra det lokale medlemsfondet subsidierer vi din billett som du betaler kr 300,- for. Ønsker du å ta med ledsager/gjest så koster billetten kr. 625,-. Begrenset med billetter så her er det fortløpende påmelding og faktura for betaling av billetter sendes til deg. Det lønner seg å være medlem!

Vi vil ha stand med utlevering av billettene i forkant av konserten.

Siden første julekonsert i 2010 har Kurt Nilsen solgt ut konserthus over hele landet. Konserten har blitt et selvskrevet høydepunkt i adventstiden for mange. Den folkekjære musikeren tar med seg noen av Norges beste musikere og vil skape en spesiell inngang til julehøytiden for publikum.

Kurt Nilsen sitt album ”Have Yourself A Merry Little Chistmas” ble gitt ut i 2010 og blir omtalt som en moderne klassiker. Albumet har blitt en soleklar publikumsfavoritt og har strømmet over 105 millioner ganger. Platens repertoar er utgangspunktet for konsertens verdige og vakre julestemning.