21 nov

Rogaland Teater – STAVANGER Teaterveien 1, 4005 STAVANGER
Lør 21 november 2020 kl. 15:00

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Mange har allerede kjøpt billetter men det er noen igjen! Husk at du må bestille billettene direkte på teateret.

Fantasiens vinger brer seg over oss når Brødrene Løvehjerte settes opp på Hovedscenen i høst. Unge medvirkende fra Barne-og ungdomsteatret tar dere med til eventyrenes og leirbålenes tid i Astrid Lindgrens spennende middelaldereventyr.

Finansforbundet tilbyr billetter til spesialpris til sine medlemmer. Det er holdt av billetter til lørdag 21. november kl 1500. Barn og studenter kr 150,- Voksne kr 250,-. Ordinær barnepris kr 200,- og ordinær voksenpris kr 300,-, Reservasjonen  holdes til og med 21. oktober, men det er muilig å kjøpe billetter etter den tid, hvis det er ledige plasser.

Vi vet at mange av dere har ventet med tålmodighet og forståelse på at vi skulle få på plass et koronatrygt salkart. Kapasiteten i høst blir begrenset i forhold til det den pleier å være. Men vi har lagt opp til et salkart som tar høyde for at både to, tre og fire går sammen på familieforestillinger. Og at noen også vil gå alene. På den måten har vi greid å lage et salkart som gir plass til 154 forventningsfulle store og små!

De ulike gruppebillettene kan bare kjøpes samlet og dette er billetter som er beregnet på deg og dine nærmeste. Altså sånn at dere trygt kan sitte sammen i salen.

Billettene til Brødrene Løvehjerte vil kun være mulig å bestille i teateret sin billettluke. De kan bestilles på e-post billettsalg@rogaland-teater.no, telefon 51 91 90 90 eller ved fysisk oppmøte i luka. Åpningstider er mandag – fredag 10:00 – 20:00 og lørdag 12.00 – 18:00.
HUSK Å GI BESKJED OM AT DU ER MEDLEM AV FINANSFORBUNDET OG AT DERE HAR SPESIALPRIS TIL 21. NOVEMBER.

Det blir både veldig trist, temmelig skummelt og riktig spennende underveis. Hvis det blir for nifst og spennende av og til, er det bare å lukke øynene en liten stund. For det som er godt og vakkert her i livet, vil vinne til slutt.

Les mer om forestillingen her.

Anbefales fra 6 år.

VIKTIG INFORMASJON FØR DU KOMMER I TEATRET:
Vi har laget en enkel huskeliste for å ivareta smittevernhensyn. Den er det viktig at du setter deg inn i før du kommer – les her. Husk å ha billettene med deg på papir eller mobil.

Foajeen vil være stengt, men det er mulig å forhåndsbestille snacks og drikke samtidig som du booker billettene. Da står det klart når du ankommer teatret. Har du glemt det når du kjøper billetter kan du etterbestille her.

Ta godt vare på hverandre, hold god avstand og lytt til myndighetens råd og oppfordringer. For sammen – og på god avstand – skal vi ta hverdagen tilbake!

Velkommen i teatersalen!