12 nov

WEBINAR -

Tor 12 november 2020 kl. 11:15 – 12:00
Påmeldingsfrist: november 7, 2020

Øystein «Pølsa» Pettersen er tilbake. Vi tar opp tråden fra vårt medlemsmøte fra i sommer. Denne gangen skal vi gjennomføre medlemsmøtet både fysisk og digitalt. Vi har 60 plasser i Storebrand Arena som tilrettelegges med god og sikker koronaavstand. For dere som vil følge møtet på skjermen, enten fra kontorplassen på jobb eller hjemmekontoret, vil det streames via Teams. Lenke til dette vil sendes ut i forkant av medlemsmøtet. For de av dere som møter i Storebrand Arena, eller følger møtet fra kontorplassen, vil det bli servert en enkel lunch. Mer informasjon om dette kommer etter påmelding.

Foredraget til Øystein handler lite om langrenn, men mye om de universelle tema som ligger bak prestasjoner. Hva skaper de prestasjonene og suksessen som vi alle higer etter? Enten det er snakk om i idrett, næringsliv eller i det private. Emner som vaner, handlinger, prioriteringer, drømmer, frykt, vedtatte sannheter, energi, mål, inspirasjon, motivasjon, samarbeid, lidenskap og verdier er sentrale i hans usminkede foredrag om det å tørre gjøre det som skal til for å lykkes.

Vi gleder oss til å møte ham, enten i Storebrand Arena eller på skjermen.

Meld deg på innen 6. november kl. 15.00.