15 okt

Foredrag av Per Henrik Stenstrøm «Slik takler du idiotene på jobben»

tor 15 oktober kl. 17:00 - 18:00

WEBINAR -

tor 15 oktober 2020 kl. 17:00 – 18:00
Påmeldingsfrist: oktober 14, 2020

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Vi inviterer til webinar med den prisbelønte foredragsholderen Per Henrik Stenstrøm som tidligere har vært på turné med foredraget «slik takler du idiotene på jobben»

Han vil lære deg å håndtere de vanskelige kollegene. Du vet de som forsurer arbeidsplassen din. De irriterende kollegene som tapper deg for krefter. Alle har minst én idiot på arbeidsplassen, men spørsmålet er om det går an å sette pris på en egoistisk surpomp? Og hvilken kollegatype er du?

Dette er et foredrag om moderne motivasjonsteori som skaper bedre miljø på jobben. Om krevende kolleger. Tidstyven, møteplageren, ordgyteren, gledesdreperen, bedreviteren og solstrålen. Om konfliktene som oppstår mellom medarbeidere. Om frustrasjonen og brysomme forskjeller på jobben.

Foredragsholderen Per Henrik Stenstrøm har ledet en rekke kreative miljøer i en bransje full av primadonnaer og bedrevitere, programledere og journalister, kunstnere og artister. Han er mangeårig og prisbelønt kursholder for Confex og andre, med bred erfaring fra konferansieroppdrag, debatt- og programledelse på møter og konferanser. Som foredragsholder er han et av de menneskene som virkelig stråler på scenen.

Kurset blir holdt via Teams. Vi sender ut en link for Webinaret til alle påmeldte, kort tid før foredraget.

I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.