02 des

Ons 02 desember 2020 – Tor 03 desember kl. 09:00 – 20:00
Påmeldingsfrist: november 30, 2020

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Vi har i flere år invitert til medlemskveld hos Hageland Skoger på våren og det er nå hyggelig å inviterer til et julepyntet Hageland. Vi åpner for påmelding 16. november

Covid-19 gjør at vi ikke kan samle dere til foredrag med råd og tips, men Hageland er åpent onsdag 2. og torsdag 3. desember for julehandel av Finansforbundets medlemmer.

Det er anledning til å handle i hele hagesenterets åpningstid (kl. 09.00 – 20.00). Når du skal betale – oppgi navnet ditt (Hageland Skoger har lister over de som har meldt seg på). Du får 25 % rabatt på alle originale priser disse to dager. Rabatten gjelder ikke fast lavpris produkter, matvarer, Pet-artikler (dyreartikler) og allerede nedsatte varer.

«Av smittevernhensyn er det denne gangen kun mulig å ha med en gjest, kryss av ved påmelding. Vi kommer til å be om navn og telefonnummer til denne gjesten også».

Hageland Skoger ligger i landlige omgivelser i Skoger, 10 km fra Drammen, ned mot Skoger gamle kirke. Her kan du få tak i alt fra gaveartikler til blomster, kunstige juletrær og mengder med julepynt.

Det er hyggelig å igjen invitere deg som er medlem med til Hageland Skoger. Vi minner om at alle har ansvar i forhold til å holde avstand og øvrige smittevernregler.