04 des

Julekonsert Karoline Krüger og Sigvart Dagsland

Fre 04 desember kl. 19:00: - 20:00:

WEBINAR

Fre 04 desember 2020 kl. 19:00: – 20:00:
Påmeldingsfrist: Fre 04 desember 2020

Anne Karina Wolfe Liljegren awl@finansforbundet.no 97180073

Med ønske om en fredelig jul og et godt nytt (normalt) år inviterer Finansforbundet til julekonsert med Karoline Krüger og Sigvart Dagsland. Konserten denne ettermiddagen er digital, og kun for Finansforbundets medlemmer. Det blir julestemning og julesang, samt noen smakebiter fra deres vanlige repertoar.

Konserten kan du kose deg med hjemme i din egen stue, og kan ses via PC. Tenn lys, kryp opp i sofaen, alene eller sammen med familie og venner, og nyt en god kulturopplevelse sammen med dine kolleger rundt om landet.

Fredag 4. desember kl. 19.00.

Konserten blir streamet via Vimeo og lenke blir sendt alle påmeldte på formiddagen samme dag som konserten avholdes. Fint om du sjekker at du har mottatt lenke i god tid før konserten starter.

Om du ikke har anledning til å se konserten fredag 4. desember, så blir opptak av konserten tilgjengelig til og med den 6. desember.

Med denne «julegaven» til våre medlemmer støtter vi i tillegg kulturarbeidere som nå er fratatt sine vanlige arenaer å opptre på.