07 des

Kurs for ansattvalgte representanter i bedriftens styre – gjennomføres digitalt

man 07 desember - tir 08 desember kl. 10:00 - 15:00

WEBINAR -

man 07 desember 2020 – tir 08 desember kl. 10:00 – 15:00
Påmeldingsfrist: november 30, 2020

Anne Eva Røste Bjørnstad anne.eva.bjornstad@finansforbundet.no 41632447

Kurset er for deg som er ansattvalgt representant i bedriftens styre.

Fristen for å melde deg på er 30. november.

Vi minner om at du må være logget inn for å få tilgang til påmelding.

Målet er å heve kompetansen til de ansattvalgte representantene i bedriftens styrende organer på relevante områder.

Kurset skal gi deg kunnskap om styrearbeid i nasjonale og internasjonale styrer. Vi arbeider med forståelsen av rollen som ansattvalgt i bedriftens styre samt begrepene habilitet/inhabilitet, taushetsplikt, styreansvar og regnskapsforståelse. Kurset gir deg en oversikt over hvilken kunnskap du forventes å ha som styremedlem, og hvor og hvordan du skaffer deg denne kunnskapen.

• Alle som deltar på kurs for tillitsvalgte i regi av Finansforbundet mottar en deltakerliste med navn, bedriftstilknytning og e-post adresse til deltakerne.
  • I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.
  • Finansforbundet benytter HRG Nordic og Fjell og Fjordkonferanser for å håndtere henholdsvis bestilling av flybilletter og hotellopphold. Finansforbundet sender ut elektroniske kursbevis til deltakerne som måtte ønske det ved bruk av verktøyet Accredible. Deltakerne må gi samtykke til utsendelse av kursbevis på Min Side.
  • Myndighetene har vedtatt endringer i beskatning av goder opptjent i arbeidsforhold med virkning fra 1.1.2019. Derfor har vi besluttet at det ikke er anledning til å benytte bonus opptjent på reiser/opphold betalt av Finansforbundet til private formål.