03 nov

Kurs for leder og nestleder i regionene

tir 03 november - ons 04 november kl. 10:00 - 15:00

Quality Airport Hotel Gardermoen - GARDERMOEN
Dette eventet er bare før medlemer

Quality Airport Hotel Gardermoen – GARDERMOEN Gardermoen Nord, 2060 GARDERMOEN
tir 03 november 2020 – ons 04 november kl. 10:00 – 15:00
Påmeldingsfrist: oktober 5, 2020 – Max 20 plasser (11 plasser igen)

Anne Eva Røste Bjørnstad anne.eva.bjornstad@finansforbundet.no 41632447

Målgruppen er ledere og nestledere i styrene i regionene.

Vi minner om at du må være logget inn for å få tilgang til påmelding, og fristen for å melde deg på er 5. oktober.

Regionene har arbeidsoppgaver som strekker seg fra medlemsaktiviteter, via det å arrangere tillitsvalgtkonferanser, til politisk påvirkningsarbeid både regionalt og internt i Finansforbundet. Kurset tar blant annet for seg hensiktsmessige arbeidsformer for å nå avdelingens mål, aktuelle fagtema for næringen, lobbying og politisk påvirkningsarbeid, organisasjonskunnskap med mer.

Kurset skal bidra til å styrke rollen og gjennomslagskraften til de tillitsvalgte i regionene. Kurset skal gi en arena for erfaringsutveksling samt tips til beste praksis for å drive effektivt organisasjonsarbeid.

• Alle som deltar på kurs for tillitsvalgte i regi av Finansforbundet mottar en deltakerliste med navn, bedriftstilknytning og e-post adresse til deltakerne.
  • I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.
  • Finansforbundet benytter HRG Nordic og Fjell og Fjordkonferanser for å håndtere henholdsvis bestilling av flybilletter og hotellopphold. Finansforbundet sender ut elektroniske kursbevis til deltakerne som måtte ønske det ved bruk av verktøyet Accredible. Deltakerne må gi samtykke til utsendelse av kursbevis på Min Side.
  • Myndighetene har vedtatt endringer i beskatning av goder opptjent i arbeidsforhold med virkning fra 1.1.2019. Derfor har vi besluttet at det ikke er anledning til å benytte bonus opptjent på reiser/opphold betalt av Finansforbundet til private formål.