04 jul

Soloppgangskonsert på Verdens Ende

søn 04 juli kl. 04:00

Verdene Ende - TJØME
Dette eventet er bare før medlemer

Verdene Ende – TJØME Helgerødveien 590, 3145 TJØME
søn 04 juli 2021 kl. 04:00
Medlemsavgift: 530kr Max 20 plasser (9 plasser igen)

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Konserten som skulle være 5.juli 2020 er flyttet til 4.juli 2021. Det som har benyttet seg av tilbud om subsidierte billetter har fått tilsendt mail.
Velkommen til en fantastisk morgenstund med selveste Kari Bremnes! For tredje gang har Nøtterøy Kulturhus og Færder kommune gleden av å invitere til en ny, spektakulær opplevelse ytterst i havgapet og vi har billetter.

Fra det lokale medlemsfondet subsidierer vi to billetter til deg som du betaler kr. 265,- pr stk for (ordinær pris er kr 525,- pr billett) Begrenset med billetter så her er det fortløpende påmelding.
Faktura for betaling av billetter sendes til deg. Det lønner seg å være medlem!

Konsertstart er Kl. 04:00. Området stenges kl. 24:00 for billettsjekk, vi sende billettene til deg. Portene åpner kl. 02:00 og det er inngang fra parkeringen.

De to siste årene har ca. 5 000 publikummere vært med på å skape magi og historie på Verdens Ende i soloppgangen.

Nordvendt, europeisk, åpent, stort, personlig og melankolsk – er ord som kan knyttes til Karis musikk. Den enorme spennvidden i konsertene hennes er en signatur for Kari Bremnes band. Fra det lyseste til det ganske mørke og rå, og hele tiden med en nærhet til folk og livsskjebner. Verdens Ende med sin røffe og samtidig blendende vakre natur vil danne en vakker ramme for sommerens store opplevelse.

Her kan du les all praktisk informasjon om konserten som transport, mat, parkering