29 apr

UTSATT! Din vei til helse og livskvalitet. Kosthold, stressmestring, motivasjon og mening.

ons 29 april - ons 11 november kl. 18:00

Trondheim Befalsforening - TRONDHEIM
Påmelding er stengt.

Trondheim Befalsforening – TRONDHEIM Vår Frue gata 4, 7013 TRONDHEIM
ons 29 april 2020 – ons 11 november kl. 18:00
Medlemsavgift: 750kr Påmeldingsfrist: mars 25, 2020 – Max 35 plasser (14 plasser igen)

Som medlem i Finansforbundet region Trøndelag, så har du nå muligheten til å delta på et kurs innenfor helse og livskvalitet, med en helhetlig tilnærming, hvor kurset bygger på at helse og livskvalitet er summen av mange elementer i livene våre. Dette er et unikt sammensatt kurs, og er spesiallaget til oss.

Kurset går over 6 kursdager gjennom hele 2020:

01. april 18:00-21:00                    – «Helhetlig innfall til helse» og «Motivasjon og mening»

29. april 18:00-21:00                    – «Næringens rolle for liv»

26. mai 18:00-21:00                     – «Tankens betydning for mestring av utfordringer»

19. august 18:00-21:00                – «Pust, stress og påkobling»

10. oktober 09:00-15:00              – «Wim Hof workshop» (heldagskurs innen Wim Hof- teknikker, avsluttes med felles isbading i Nidelven)*

11. november 18:00-21:00         – «Relasjoner og kommunikasjon»

*Wim Hof er en nederlandsk mann, mest kjent under tilnavnet «Ismannen». Han holder 9 ulike verdensrekorder, inklusive en verdensrekord for det lengste isbadet. Han har også klatret opp Mount Kilimanjaro uten noen annen bekledning enn en shorts. Wim benytter seg av ulike meditasjonsteknikker for å sette kroppen i stand til å kunne takle disse påkjenningene, og disse teknikkene kan også brukes for å takle andre påkjenninger og stress som kroppen opplever i hverdagen. Denne kursdelen vil ha egen Wim Hof- sertifisert kursholder. Les mer om Wim Hof Method på wimhofmethod.com

Kurset er satt sammen av psykologspesialist Jens Kornelius Dahl og fysioterapeut og kostholdsrådgiver Andreas Dønåsen.

Se vedlagte kurs- beskrivelse for noe mer info om hver kursdel, samt mer beskrivelse om kursholderne.

(Når du melder deg på dette arrangementet så er du påmeldt alle kursdagene. Egenandelen på kr. 750,- er samlet for alle kursdagene)

Egenandel:

750,- kroner