03 nov

Webinar – «Hvordan bruker vi teknologi – nå og etter korona» v/Eirik Norman Hansen

Tir 03 november kl. 17:00

WEBINAR -

Tir 03 november 2020 kl. 17:00
Påmeldingsfrist: november 1, 2020

3. november 2020 kl. 17.00

«Hvordan bruker vi teknologi – nå og etter korona..»

Teknologiutviklingen beveger seg i et rasende tempo, og kanskje raskere enn noen gang kommer det nye ting vi må forholde oss til.

Hva betyr dette for vår bransje og hverdag? Og hva betyr det nå som vi alle har blitt mer digitale i koronapandemien?

Med humor og alvor i skjønn forening, vil kan dele sine tanker med iver og entusiasme.

Eirik Norman Hansen er en ekte og oppriktig teknologioptimist. Han holder energiske og inspirerende foredrag om digitalisering, teknologi, kunstig intelligens og roboter. Eirik er spesielt opptatt av hva teknologi betyr for oss mennesker, organisasjoner og samfunn og hvordan dette former verden nå og i tiden som kommer og hva dette vil bety for nettop din bransje. Han har over 20 års erfaring som leder, rådgiver og forretningsutvikler, og har gjennom hele sin karriere jobbet med og for digitalisering og endring. Eirik er glad i å prate og elsker å holde foredrag. Han inspirerer og engasjerer sitt publikum.

Webinaret foregår på Teams, du vil få tilsendt praktisk informasjon om pålogging i god tid før selve webinaret.

I etterkant av webinaret sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.