25 jan

Man 25 januar 2021 kl. 12:00 – 15:00
Påmeldingsfrist: Man 18 januar 2021

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Kurset er for deg som har tilgang til Microsoft Teams gjennom din jobb, og som ønsker å jobbe mer hensiktsmessig med verktøyet.

Webinaret varer i 3 timer hvor vi har undervisningsøkter på 45 minutter + cirka 15 minutters pause etter hver økt. Det er anledning til å stille spørsmål til instruktøren i pausene.

Teams er et verktøy for videosamtaler og samarbeid. I Teams kan du inviter alle du jobber med til nettprat, videomøter, anrop og samarbeid, alt på ett sted, uansett hvor du er. Du kan også dele filer med dine kollegaer og samskrive i dokumenter som Word, Excel, PowerPoint og OneNote.

Målgruppe: Dette webinaret er for alle som har tilgang på Microsoft Teams gjennom sin organisasjon gjennom et Microsoft 365 (Office 365) abonnement, og som ønsker ytterligere forståelse for hvordan man kan jobbe smart i applikasjonen.

Du får tilsendt praktisk informasjon om pålogging i god tid før selve kurset. Vi gjør deg oppmerksom på at ved påmelding til webinaret vil din identitet bli gjort kjent blant de øvrige deltakerne.

Foredragsholder er Kathrine Jølle Wathne fra Aktiv Kunnskap AS. Hun holder kurs i Microsoft 365 skytjenester for samarbeid og produktivitet, samt tilhørende Office programmer og applikasjoner slik som PowerPoint, Word, Excel og tilsvarende. Hun holder også kurs innen presentasjonsteknikk, samt bruk av sosiale medier for bedrift. Kathrine har jobbet som kursinstruktør i 26 år.

I etterkant av kurset sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevar