IT seminar - "Bring Your Own Device"

Hva skjer’a? Den tradisjonelle PCen er moden for skraphaugen. Samtidig øker digitaliseringen. Hva betyr det for vår bransje, virksomheten og vi som jobber i den? Tobias Bjørndal gir deg svaret.

Beklager, detaljer om dette kurset er ikke tilgjengelig for øyeblikket.

• I 2016 vil det være tre ganger så mange "duppeditter" som snakker sammen på internett som det er mennesker på jorda.

• TVer, nettbrett, smarttelefoner, fotoapparater, biler og annen teknologi står for den største veksten på nettet. Akkurat nå er det nettbrett og smarttelefoner som dominerer markedet.

Allerede i dag er det enkelte innen vår bransje som rapporterer at 30 % av forsikringene kjøpes ved bruk av smarttelefoner. Bransjen vil innrette seg etter den teknologiske utviklingen. Vi som ansatte må henge med – enten vi liker det eller ikke.

Tobias Bjørndal vil gå igjennom de interne utfordringene som virksomhetene står overfor når begrepet "standard PC" snart er historie. Han vil fortelle hva som ligger i begrepet "Bring Your Own Device”. Kort fortalt betyr det at PCen byttes ut med en mer åpen løsning hvor man slipper inn både PC, Mac, nettbrett og smarttelefoner.

Sted: Finansforbundets lokaler, Dronning Eufemiasgt. 16, Oslo

Tid: 30.oktober 2012  kl. 17.00-19.00  Enkel servering fra kl. 16.30.