YS Karriereveiviser

Bli mer attraktiv. Nå får du personlig veiledning som en del av YS Karriereveiviser.

Kampanjepris: Ut året koster en veiledningssamtale 590 kroner og varer i 45 minutter.

Veiledningen foregår digitalt, med en sertifisert veileder og varer i 45 minutter. Veiledningen gjennomføres som en videosamtale på et tidspunkt som passer for deg.

Samtalen tar utgangspunkt i dine kartleggingsresultater og dine styrker. Før veiledningstimen må du opprette en profil i YS karriereveiviser. Denne deles med med veilederen.

Du velger selv formålet med veiledningen, som for eksempel:

• Bedre innsikt i hva som er styrkene dine.
  • Råd om kompetanseutvikling i den stillingen du har nå.
  • Veiledning i forbindelse med bytte av jobb.

Som medlem av et YS-forbund får du kampanjepris, og ut året koster en veiledningssamtale 590 kroner og varer i 45 minutter. Du kan bestille flere samtaler hvis du ønsker det.

Hva er YS Karriereveiviser?

YS Karriereveiviser er et kartleggingsverktøy, hvor du svarer på en rekke spørsmål om deg selv. Til slutt sitter du igjen med en unik profil som forteller deg hvilke styrker du har og hvilke yrker som kan passe for deg.

Med personlig veiledning i YS Karriereveiviser får du relevante og skreddersydde råd og veiledning. Det vil hjelpe deg til å kunne heve og bruke kompetansen sin best mulig.

Erik KollerudErik Kollerud, YS-leder

Hva er YS?

Yrkesorganisasjonenes Sentralforbund (YS) er vår hovedorganisasjon. Finansforbundet er ett av 13 partipolitisk uavhengig fagforbund som er tilsluttet YS.