Om oss

Finansforbundet er den største fagforeningen i finanssektoren. Vi representerer over 35 000 medlemmer fra 300 bedrifter.

Vi jobber for at du som ansatt i finans og teknologi skal få bedre lønnsvilkår, riktig kompetanse og en attraktiv arbeidsplass.

Fakta om Finansforbundet:

• Som medlem i Finansforbundet får du gode medlemsfordeler, blant annet tilbud om stipend og videreutdanning, gratis advokathjelp og representasjon i perioder med omstilling.

• I lønnsoppgjørene forhandler vi på vegne av deg som medlem, slik at du sikres best mulige lønns- og arbeidsbetingelser.

Flesteparten av oss har høyere økonomisk utdannelse. De fleste av oss jobber i de store byene, men mange av oss jobber også i bedrifter og filialer på mindre steder.

Besøk oss:

Dronning Eufemiasgate 16, 8 etg.

Postadresse:
Postboks 9234 Grønland

E-post: post@finansforbundet.no

Telefon: 22 05 63 00 (mellom 08:30 og 15:00)

Org.nummer:

MISJONVISJONVERDIER
Vår oppgave er å bidra til en bærekraftig utvikling av finansnæringen for ansatte, arbeidsgivere og samfunnetSammen med arbeidsgiver skal vi skape attraktive arbeidsplasser til det beste for ansatte og finansnæringenTydelig
Modig
Engasjert

Vervekampanje

17. september - 3. november:
Få et LuksusGavekort på 750 kroner – for hver kollega du verver!