28 sep

Lør 28 september kl. 09.30 - 16:00

Rudskogen Gokart
Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer
Logg inn Bli medlem

Lør 28 september 2024 kl. 09.30 – 16:00
Medlemsavgift: 500kr

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Informasjon

Rudskogen er en særpreget bane som du ikke finner maken til andre steder i Norge. Rudskogen er internasjonalt godkjent og Norges lengste med sine 1210 meter. Her kan du virkelig utfordre deg selv og oppleve adrenalinet i høy hastighet.

Le Mans-løp for medlemmene:

• Dato: 28.september
  • Tidspunkt:
    Gruppe 1 kl.09:30 – 13:00 og gruppe 2 kl.12:15 – 16:00
  • Lagkonkurranse med førerbytter under løpets gang.
  • Vinneren kåres ut fra det laget som har kjørt flest runder på tiden løpet varer.

Praktisk informasjon:

• Inkludert: Helhjelm med visir og kjøredress.
  • Anbefalt eget utstyr: Hansker som dekker håndleddene, racingsko eller joggesko/sneakers.
  • Deltakere må være 18 år og inneha gyldig førerkort klasse A eller B (tung sykkel eller bil).

Det lønner seg å være medlem! Med tilskudd fra lokalt medlemsfond betaler du kun en egenandel på kr 500,- (ordinær pris kr 1000,-).

Påmelding er enkelt – husk å krysse av for ønsket tidspunkt. Nærmere dagen vil alle som skal bli med få tilsendt en lenke for registrering, egeneklæring og kjennskap til regler.