01 sep

Søn 01 september kl. 10:00

Høyt & Lavt Vestfold - STEINSHOLT
Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer
Logg inn Bli medlem

Høyt & Lavt Vestfold – STEINSHOLT Lågendalsveien 3388, 3277 STEINSHOLT
Søn 01 september 2024 kl. 10:00
Medlemsavgift: 150kr Påmeldingsfrist: Fre 23 august 2024

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Informasjon

Vi inviterer til spennende dag hos Høyt & Lavt. Klatreparken er for alle – både store og små. Det spiller ingen rolle hvilken form du er i eller om du aldri har klatret før. Her kan besteforeldre klatre sammen med barnebarna og venner & skape nye minner. Her er klatreløyper for barn, ungdom og voksne. Løypene har fargekoder som viser vanskelighetsgrad, les mer om løypene her.

Frist for påmelding er 23. august

Representanter fra styret i Finansforbundet Vestfold og Telemark er på plass og deler ut dine billetter ved inngangen. Vi kjøper dagskortbilletter og blir det mange deltakere må vi dele inn i grupper for oppmøte for at det ikke skal bli for mye kø, dette kommer vi eventuelt tilbake til. Parken har åpent kl.10:00 – 17:30.

Det lønner seg å være medlem!
Med tilskudd fra lokalt medlemsfond er det hyggelig å kunne gi deg som medlem gode priser i parken. Du kan kjøpe inntil 4 subsidierte billetter, ønsker du billetter utover dette betaler du den gruppeprisen vi betaler som står i ( ). VIKTIG at du i kommentarfeltet ved påmelding skriver antall og alder. Vi sender faktura for betaling.

2 – 9 år: medlemspris 50,- (210,-)
10 år +: medlemspris kr 150,- (360,-)

Det er gratis å være i klatreparken for de som ikke skal klatre

Alle som skal klatre må delta på opplæring i klatreparken og sette seg inn i og følge klatreparkens regler. Se gjerne opplæringsvideo for å se klatreparkens regler før dere kommer.

Her er mer praktisk informasjon om: høyde og vektkrav, sikkerhet og opplæring, vær og bekledning, mat og drikke: