03 jun

Foredrag med John Hammersmark fra kompani Lauritzen

Man 03 juni kl. 18:00 - 19:30

Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer
Logg inn Bli medlem

Man 03 juni 2024 kl. 18:00 – 19:30
Påmeldingsfrist: Man 27 mai 2024

Anne Karina Wolfe Liljegren awl@finansforbundet.no 97180073

Vi inviterer til foredrag med John Hammersmark, selveste kapteinen i Kompani Lauritzen. I foredraget “Det kan alltid bli verre” snakker kapteinen om betydningen av refleksjon, bevissthet og det å drive sin egen utviklingsprosess.

Mandag 3. juni kl. 18.00.

Eksakt sted for foredraget er ikke helt bestemt enda, men det vil være sentralt i Ålesund.

John Hammersmark har bakgrunn som oberstløytnant fra Forsvaret, og har mer enn 23 års tro tjeneste bak seg. For oss er han imidlertid best kjent som Kapteinen i Kompani Lauritzen.

Han ser på hvordan vi kan bryte barrierer, få mestringsfølelse og oppnå nye mål. Han kommer også inn på hvorfor verdier, samarbeid, sosial trygghet, omsorg, tillit, forskjellighet, læring og endring er vesentlige ingredienser i utviklingen av høyprestasjonsteam og effektfulle organisasjoner.

Bli med å hør dette spennende og populære foredraget.

Dette arrangementet er et samarbeid mellom Delta, Parat og Finansforbundet.