04 jul

Tor 04 juli 2024 kl. 20:00 – 23:00
Medlemsavgift: 350kr

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Med tilskudd fra lokalt medlemsfond er det hyggelig å invitere til konsert i Foynhagen, Tønsberg. Vi har reserverte billetter til konserten med Sivert Høyem og det lønner seg å være medlem! Du får en billett til deg for kr 350,- og kan kjøpe en ekstra til ordinær pris kr 670,-

Sivert Høyem, en av Norges største artister, er klar for å komme tilbake til Foynhagen med et solid band og fersk musikk! Etter flere år med suksess etter gjenforente Madrugada, står Sivert Høyem igjen på egne bein og har tatt med seg noen av landets fremste musikere for å glede publikum. Med sin kraftfulle stemme og nære tilstedeværelse på scenen har Høyem en unik evne til å fange publikums oppmerksomhet fra begynnelse til slutt. Gjennom flere tiår har Høyem etablert seg som en av Norges mest fremragende låtskrivere og frontfigurer, både som en del av Madrugada og i sitt soloprosjekt. Det inviteres til en konsert hvor Sivert Høyems kraftfulle og melankolske stemme står i sentrum, med låter som “Prisoner Of The Road”, “Moon Landing”, “Into The Sea”, og Madrugada-klassikeren “Majesty”. Dette blir en musikalsk opplevelse du ikke vil gå glipp av.

• 20 års aldersgrense
  • Dørene åpner 20.00 Følgende er ikke tillatt å ta med: Paraplyer og større gjenstander, medbrakt drikke eller mat, kamerautstyr (Eks. speilreflekskamera)
  • Informasjon om sted for utlevering av billettene kommer