30 mai

Tor 30 mai 2024 kl. 18:00
Medlemsavgift: 150kr Påmeldingsfrist: Ons 24 april 2024

Fotograf: Studio AKM

Finansforbundet inviterer sine medlemmer til Mamma Mia! – En Danseforestilling i Mosjøen. Vi har reservert billetter og det lønner seg å være medlem. Du som medlem får en billett til 150,- i tillegg kan du kjøpe en ekstra voksen og inntil to barne-billetter.

Billett medlem: 150,-
Ekstra billett voksen: 350,-
Barn inntil to, pr stk: 295,-

Kryss av ved påmelding hvis du ønsker ekstra billetter. Vi sender faktura på mail for betaling av billettene.

Merk tidlig påmeldingsfrist 24. april.

Vi har begrenset antall billetter, så her er det “først til mølla”. Innbetalt egenandel refunderes ikke etter påmeldingsfristen. Egenandel må være betalt for å få ut billett. Vi gjør oppmerksom på at billettene må hentes i Mosjøen, vi sender ikke. Vi kommer tilbake med informasjon om billett-utlevering når dato for forestilling nærmer seg.

Kontaktperson for arrangementet er: Simen Sandvik Thomassen

Velkommen!

Om arrangementet:
«Bli med inn på tavernaen i det greske øy-paradiset hvor vi møter Sophie som snart skal gifte seg. Sophie drømmer om å bli fulgt til alteret av faren sin på den store dagen. Det er bare ett problem – hun vet ikke hvem faren er! I all hemmelighet går hun gjennom de gamle dagbøkene til moren sin, og inviterer tre mulige kandidater! Det tar ikke lang tid før Donna – Sophies mamma oppdager gjestene, og moroa er i gang!» Velkommen til Mosjøen Kulturhus når BALANCE setter opp sin egen danseversjon av «Mamma Mia!»! Det blir mange kjente ABBA-låter, sommerstemning, festligheter, disko-lys, fargerike kostymer, MASSE paljetter og sprudlende musikal-dans fra våre 270 medlemmer i alderen 4-50 år!