06 jun

Tor 06 juni 2024 kl. 09:00 – 12:00
Påmeldingsfrist: Ons 05 juni 2024

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Kurset som er gratis for medlemmer er for deg som har tilgang til Microsoft Teams gjennom din jobb, og som ønsker å jobbe mer hensiktsmessig med verktøyet.

Teams er et verktøy for videosamtaler og samarbeid. I Teams kan du inviter alle du jobber med til nettprat, videomøter, anrop og samarbeid, alt på ett sted, uansett hvor du er. Du kan også dele filer med dine kollegaer og samskrive i dokumenter som Word, Excel, PowerPoint og OneNote.

Målgruppe: Dette webinaret er for alle som har tilgang på Microsoft Teams gjennom sin organisasjon gjennom et Microsoft 365 (Office 365) abonnement, og som ønsker ytterligere forståelse for hvordan man kan jobbe smart i applikasjonen.

Opptak av kurset
Vi vil ta et opptak av kurset, og dette vil bli delt med deltakere i etterkant slik at du kan se det på nytt hvis du ønsker. På grunn av personvernregler deles opptaket kun med de som deltar i sanntid på kurset og du kan ikke dele opptaket med andre.

Foredragsholder er Kathrine Jølle Wathne fra Aktiv Kunnskap AS. Hun holder kurs i Microsoft 365 skytjenester for samarbeid og produktivitet, samt tilhørende Office programmer og applikasjoner slik som PowerPoint, Word, Excel og tilsvarende. Hun holder også kurs innen presentasjonsteknikk, samt bruk av sosiale medier for bedrift. Kathrine har jobbet som kursinstruktør i 30 år.