13 mai

Man 13 mai 2024 kl. 18:00 – 21:00
Medlemsavgift: 100kr Påmeldingsfrist: Fre 26 april 2024

Informasjon

Forbundsleder Vigdis Mathisen kommer for å treffe sine medlemmer i Lofoten.

Finansforbundet inviterer til medlemsmøte i Svolvær. Her treffer du forbundsleder Vigdis Mathisen som gir deg siste nytt fra forbundet. I tillegg blir det god mat, god drikke og hyggelig samvær med kollegaer på tvers av bedriftsgrensene.

Finansforbundet har meldt seg ut av YS!
Utmeldingen trer i kraft fra 1. januar 2025.
Hva betyr det for meg som medlem?
Hva skjer med medlemsfordelene?
Hva skjer med AFP?

Vigdis vil blant annet fortelle mer om prosessen rundt forbundets utmelding av YS og hvorfor det ble slik.

Nyvalgt styre for Finansforbundet Nord-Norge er også med og vil gjerne høre hva du ønsker av lokale tilbud i regionen.

Etter foredrag og diskusjon inviterer vi til en liten vinsmaking med påfølgende middag. Det lønner seg å være medlem i Finansforbundet! For bare kr 100 i medlemspris får du foredrag, vinsmaking og middag. Ordinær pris for dette er ca kr 1200. Drikke til maten dekkes av den enkelte.

Medlemsprisen kr 100 faktureres på mail og må være betalt for å få delta. Innbetalt egenandel refunderes ikke etter påmeldingsfrist.

Vi setter opp transport mellom Leknes og Svolvær.

Påmeldingsfrist: 26. april

Velkommen!