26 feb

Man 26 februar - Ons 01 mai kl. 10:00 - 16:00

Myrkdalen skisenter
Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer
Logg inn Bli medlem

Myrkdalen skisenter Klypeteigane, Evangervegen 3, 5704 Voss
Man 26 februar 2024 – Ons 01 mai kl. 10:00 – 16:00

Anne Karina Wolfe Liljegren awl@finansforbundet.no 97180073

Skikort Myrkdalen Fjellandsby

Myrkdalen Fjellandsby AS tilbyr, i samarbeid med Finansforbundet Vestland, rabatt på dagskort i sesong 2024. Du som medlem av finansforbundet får 15 % på skikort (gjelder ikke sesongkort).

Skikort med rabatt kan kun kjøpes på nett og ikke i billettluken.

For å kjøpe skikort på nett må du ha keycard fra Skidata. Bak på keycardet står det et siffer. Starter sifferet på 01 eller 30 kan det brukes (trenger ikke være keycard fra Myrkdalen).

Hvis du ikke har keycard velger du det når du kjøper og henter ut kortet fra en automat i Myrkdalen med QR-kode..

Gå inn på myrkdalen.no og klikk på heiskort – kjøp dagskort.

Klikk på rubrikk PROMO, skriv inn promokode: finforbund95731, velg dato og fullfør kjøp.

Skikortet er klart til bruk når det er aktivisert i en Skidata-leser ved heisen.

VIKTIG! VIKTIG! VIKTIG!
Promokoden gjelder kun for medlemmer i Finansforbundet, inkludert partner og egne barn.