14 mai

Opplev NuArt med Finansforbundet: En byvandring du sent vil glemme

Tir 14 mai kl. 17:00 - 20:30

Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer
Logg inn Bli medlem

Tir 14 mai 2024 kl. 17:00 – 20:30
Medlemsavgift: 200kr

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Informasjon

Bli med på en inspirerende byvandring med GuidCompaniet og Bent, og la deg fortrylle av Stavangers magiske NuArt gatekunstverk!

Møt oss ved skur 6, det gule huset på Strandkaien hvor Turistinformasjonen holder til. Her starter vår unike reise gjennom byens gater, smugene og bygninger, der imponerende kunstverk pryder veggene og gir et nytt perspektiv til byen du trodde du kjente.

I 20 år har NuArt festivalen begeistret med banebrytende gatekunst. Bli med oss og se byen med nye øyne, og utforsk den på en annerledes og spennende måte!

På denne turen:

• Dykk ned i røttene til street art-bevegelsen, fra aktivisme og grafitti til sjablong-kunst og veggmalerier.
  • Beundre verk fra en rekke verdensledende gatekunstnere som representerer street art i all sin bredde.
  • La deg inspirere av kunsten og dens kraft til å forandre og engasjere.

Turen avsluttes i Reidar Berges gate 9, der Finansforbundets kontor ligger. Her venter deilig mat og informasjon om hva som skjer i forbundet.

Dette er en unik mulighet for å bli kjent med Stavanger på en ny måte, og samtidig lære mer om Finansforbundet.

Det lønner seg å være medlem! du betaler kr 200,-, resten dekkes av Finansforbundet og vi sender deg faktura!