24 okt

Tor 24 oktober kl. 19:00 - 20:30

Narvik Kulturhus - NARVIK
Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer
Logg inn Bli medlem

Narvik Kulturhus – NARVIK Kongensgata 44, 8514 NARVIK
Tor 24 oktober 2024 kl. 19:00 – 20:30
Medlemsavgift: 150kr Påmeldingsfrist: Man 17 juni 2024

Informasjon

Finansforbundet inviterer sine medlemmer til lærerikt og artig foredrag av Per Henrik Stenstrøm på Kulturhuset i Narvik.

Forestillingen er svært populær, merk derfor påmeldingsfristen som er allerede 17. juni.

Du som medlem betaler en liten egenandel på 150,- resten dekker vi. Egenandel må være betalt for å få delta. Innbetalt egenandel refunderes ikke etter påmeldingsfrist. Vi gjør oppmerksom på at billettene må hentes i Narvik, vi sender ikke. Vi kommer tilbake med tid og sted for utlevering av billett når datoen nærmer seg.

Suksessforedraget «Slik takler du idiotene på jobbene!» er sett av over 100000. I 2024 legger Per Henrik Stenstrøm ut på en omfattende turnè i hele Norge. Om medarbeiderskap, kollegatyper, arbeidsglede og movitasjon. Fullspekket med humor!

Den prisbelønte foredragsholderen Per Henrik Stenstrøm kommer nå med det suksessrike foredraget som lærer deg å håndtere de vanskelige kollegene. Du vet de som forsurer arbeidsplassen din. De irriterende kollegene som tapper deg for krefter. Alle har minst én idiot på arbeidsplassen, men spørsmålet er om det går an å sette pris på en egoistisk surpomp? Og hvilken kollegatype er du?
Dette er et foredrag om moderne motivasjonsteori som skaper bedre miljø på jobben. Om krevende kolleger. Tidstyven, møteplageren, ordgyteren, gledesdreperen, bedreviteren og solstrålen. Om konfliktene som oppstår mellom medarbeidere. Om frustrasjonen og brysomme forskjeller på jobben.