20 jul

Lør 20 juli kl. 04.30

Møllen naturpark - NEVLUNGHAVN
Meld på
Dette kurset er bare for medlemmer
Logg inn Bli medlem

Lør 20 juli 2024 kl. 04.30
Medlemsavgift: 300kr

Mai Brit Staurland Strøm mbs@finansforbundet.no 90690365

Informasjon

Vi har kjøpt noen billetter til soloppgangskonserten i Nevlunghavn. Ingebjørg Bratland og Odd Nordstoga vil spille fra sitt nye album «Langt heimafrå» Når disse to slår seg sammen er det aldri langt til den rike folkemusikkarven som de begge har med seg fra sin barndom. Arrangørene lover at du aldri kjenner deg «langt heimafrå» når denne duoen er på scene.

Fra det lokale medlemsfondet subsidierer vi to billetter til deg som du betaler kr. 300,- pr stk. for (ordinær pris er kr 585,- pr billett) Når du melder deg på registreres en billett og så må du krysse av for ekstra billett.

Begrenset med billetter så her er det fortløpende påmelding. Vi sender faktura for betaling og billettene til deg nærmere konserten. Det lønner seg å være medlem!

Konserten er lørdag 20.junli kl. 04.30. Det er en sittende konsert, så ta med klær etter vær og sitteunderlag. Portene åpner kl. 00.00

Arrangør melder om at det blir salg av kaffe og enkel matservering. Ta gjerne med en termos med kaffe og smør med deg matpakke, husk at alkohol ikke er tillatt på arrangementsområdet før og under konserten. Det er ikke skjenkebevilling for arrangementet.

Husk å ferdes på stiene på Mølen med respekt for dette fantastiske og fredede området. Ta med deg sitteunderlag og/eller en liten campingstol så du sitter godt under konserten.

Husk å beregne god tid til å få parkert og sett av tid til å nyte nattevandringen frem til konsertstedet. Midt på natta kan det være mørkt, og du vil ha nytte av en liten lommelykt.

Mer informasjon om konserten og parkering