09 okt

Ons 09 oktober 2024 – Tor 10 oktober kl. 12:00 – 13:00
Påmeldingsfrist: Man 09 september 2024

Informasjon

Høstens konferanse for tillitsvalgte og kontaktvalgte i Nord-Norge arrangeres på Sommarøy Arctic Hotell Tromsø 9. – 10. oktober.
For første gang på mange år blir det egen konferanse for oss i Nord-Norge og konferansen er for tillitsvalgte og verneombud.

Vi planlegger en litt annerledes konferanse denne gangen. Det blir en fin kombinasjon av eksterne innlegg og lokale tema som angår de tillitsvalgte i Finansforbundet i Nord-Norge spesielt. Vi skal ha workshops og teambuilding både ute og inne.

Transport:
Det settes opp felles transport mellom Tromsø og Sommarøy 8. oktober og med retur 10. oktober. Vi møtes til kveldsmat på kvelden 8. oktober. De som skal reise med fly må bestille billetter slik at de når buss fra Tromsø lufthavn Langnes 8. oktober kl. 17:30. På retur vil vi ankomme på flyplassen 10. oktober kl. 15:00.

Reiseutgifter dekkes etter rimeligste offentlige takster. Hvis man av spesielle årsaker må benytte transport utenom offentlig kommunikasjon, skal dette godkjennes av sekretariatet på forhånd. Godkjent kjøregodtgjørelse dekkes etter statens satser.

Flybillettene bestilles gjennom BERG-HANSEN reisebyrå,
mail: bestilling@berg-hansen.no eller telefon: 22 00 80 50.
Oppgi at bestillingen gjelder Finansforbundet, og “tillitsvalgtkonferanse 262-3010” som referanse. Da sendes faktura direkte til oss og du slipper å legge ut for kostnadene.

Å delta på tillitsvalgtkonferanse er en viktig del av det å være tillitsvalgt. Her finner du en arena for erfaringsutveksling på tvers av bedriftene, kompetansepåfyll, motivasjon og hyggelig samvær.

Sett av datoen i din kalender, mer informasjon om konferansen kommer.

Har du forslag på tema for konferansen så kan du sende forslagene på e-post til nestleder Ulrikke Kristensen eller regionrådgiver Elin L. Mellem.